• Home
  • Stel uw eigen diagnose
  • Datarecovery
  • RAID Recovery
  • NAS Recovery Tips
  • Datarecovery software
  • Partners
    • Partner COMPAREX
    • Partner DCC Nederland
    • Partner Grift – IT B.V.
    • Partner PC support aan huis
Data Recovery Blog NL
Menu
  • Home
  • Stel uw eigen diagnose
  • Datarecovery
  • RAID Recovery
  • NAS Recovery Tips
  • Datarecovery software
  • Partners
    • Partner COMPAREX
    • Partner DCC Nederland
    • Partner Grift – IT B.V.
    • Partner PC support aan huis
Home › Customer Service › Is customer care terug van weggeweest?

Is customer care terug van weggeweest?

Robbert 30 mei 2013     No Comment    

Steeds meer fabrikanten bieden betere service naar hun eindgebruikers, is dit misschien vanwege de opkomst van het machtige social media?

Laatste tijd is het opvallend dat veel fabrikanten en distributeurs zich meer en meer ontfermen over de customer support van hun service afdeling. Speerpunten als: klantvriendelijkheid, flexibiliteit, service en ja, zelfs het meedenken met de klant, behoren tegenwoordig tot de standaard kernwaardes van de customer support afdeling. Voor ons als data recovery specialist een welkome ontwikkeling die naar onze mening onherroepelijk zal leiden tot meer tevreden eindgebruikers.iStock_000024595093_Small

Jezelf dus onderscheiden door betere service…

Dat een product kan tegenvallen of falen daar kan iedereen wel over mee praten, maar waar tegenwoordig de verschillen naar voren komen is doorgaans in het service gedeelte van het merk of product.

Mede dankzij de de opkomst van het alsmaar machtiger wordende social media en dan met name de fanatieke bloggers met hun enorme aanhang, zien de fabrikanten steeds meer in dat ze dit fenomeen gewoonweg niet meer uit de weg kunnen gaan.

Kortom het blogmedium heeft zich inmiddels in een razendsnel tempo weten te ontwikkelen als een machtig medium.

Moeten we nu blij zijn met deze ontwikkelingen?

Jawel! Is het antwoord, want de consument heeft het nu namelijk weer voor het zeggen. Producten worden in de hemel geprezen of met de grond gelijk gemaakt, de impact is groot wanneer je product of service via de social media het kwade daglicht wordt gesteld. Het belangrijkste is dat je hier als bedrijf wel van op de hoogte bent en indien nodig snel kan reageren.

Fabrikanten en leveranciers beseffen zich momenteel maar al te goed wat deze eventuele negatieve impact teweeg kan brengen als we het hebben over de omzetcijfers en in deze toch al niet al te beste economische tijden staat het onderwerp “imago schade” hoog op de prioriteitenlijst van menig merk.

Is de customer care weer terug van wegeweest vanwege de opkomst van social media? Wij denken van wel… Hoe denkt u hierover?

Customer Service
blogcustomer servicedistributeursfabrikantenontwikkelingenproductensocial media

 Vorig bericht

Dataverlies aan de orde van de dag

―15 mei 2013

Volgend bericht 

Attingo Data Recovery helpt slachtoffers overstroming in Duitsland en Oostenrijk

―17 juni 2013

Auteur: Robbert

Robbert Brans is dé datarecovery expert van Nederland. Als er een artikel in een blad als PCM Magazine of de Automatiseringsgids over datarecovery verschijnt, is daar in veel gevallen een interview met hem in opgenomen.

Related Articles

Robbert ― 29 augustus 2014 | Comment Closed

Samenwerking: Digitale Nazorg geeft antwoord op alle vragen na een overlijden op digitaal gebied

Van het toegankelijk maken van allerlei soorten gegevens uit computers, laptops, tablets en telefoons tot het opzeggen van social media

Robbert ― 15 mei 2013 | No Comment

Dataverlies aan de orde van de dag

Sociale links

Sociale links

Recente berichten

  • Rond de jaarwisseling kans op datalekken
  • Zomer! Wij bakken een eitje op onze harddisks.
  • Attingo tekent samenwerkingsovereenkomst met Real Solutions
  • Home
  • Stel uw eigen diagnose
  • Datarecovery
  • RAID Recovery
  • NAS Recovery Tips
  • Datarecovery software
  • Partners
Copyright © 2014 - 2022 Attingo Datarecovery BV